вчитель історії та правознавства (з 1990 р.). Має вищу кваліфікаційну категорію.
Закінчила Тернопільський педагогічний інститут (фізико-математичний факультет – 1985р.) та Луцький державний педагогічний інститут (історичний факультет) – 1993р.)
Проблема, над якою працює, як педагог-організатор "Шляхи формування національної свідомості і загальнолюдських якостей школярів в умовах розвитку української державності”. Намагається створювати умови для організаційно-масової та культурно-просвітницької роботи дітей, організовує та проводить виховні заходи за усіма напрямами національного виховання, сприяє розвитку учнівського самоврядування у школі. Своїм девізом вважає слова В.О.Сухомлинського "Діти, як квіти. Доторкнись до кожної із них – і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного”.
Як вчитель історії та правознавства, працює над проблемою "Виховання самостійності учнів на уроках історії та правознавства”, тому постійно прагне до того, щоб на уроках учні відчували себе першовідкривачами. Вважає цікавим і необхідним такий вид діяльності, як дослідницька робота, коли у ролі дослідників виступають самі учні. Ця робота допомагає вирішувати в комплексі навчально-виховні завдання, що підвищують мотивацію до навчання, формують навички, які будуть необхідні учням в подальшому їх житті, сприяє розвитку творчих здібностей учнів, їх ініціативі, прагненню до самореалізації. Завжди вміє знайти індивідуальний підхід до школярів.
Розміщує свої доробки на методичному порталі, створила власний інтернет-блог.
Вона погоджується з думкою, що єдина можливість навчити дитину жити в існуючому світі, це створити йому умови для повного оволодіння своїми особистими здібностями.