16-20.03 | 30.03-03.04 | 06.04-10.04 | 13.04-17.04 | |
7 клас | Тема: Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню Опрацювати параграф 24 Виконати вправи 179,180(повідомлення в зошиті) Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/14miDUZWXVU_oESod-Aum9F_tmhEX1hdA/view Виконати тестові завдання для самоперевірки https://drive.google.com/file/d/1CCUZoIuX09B1 fe9y9XqGxPpeE2opo4Pn/view | Тема: Вода, склад молекули, поширення у природі, фізичні властивості. Вода як розчинник. | Тема: Кількісний склад розчину.Масова частка розчиненої речовини Опрацювати параграф 27 Тема: Виготовлення розчину Повторити параграф 27 Самоперевірка тестуванням https://naurok.com.ua/test/kilkisniy-sklad-rozchinu-masova-chastka-rozchineno-rechovini-159116.html | Тема: Практична робота № 5 Тема: Виготовлення водних розчинів із заданими частками розчиненої речовини Виконати практичну роботу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1J1n2-7IWVEWnGNbhoMddU3egZOQt8Y7G виконуємо на подвійному листочку, який вкладаємо в зошит і по приходу до школи буде здано і оцінено Перевірити себе тестуванням код доступу 987209 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua |
8 клас | Тема: Фізичні та хімічні властивості основ. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Опрацювати параграф 29 Виконати вправи 223,226 Переглянути презентацію, виконати завдання в ній https://drive.google.com/file/d/1b6f78L41qi4bu62UhmKiB _XbW4F2C8-a/view Перевірити себе https://naurok.com.ua/test/start/26524 | Тема: Хімічні властивості амфотерних оксидів та гідроксидів. | Тема: Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями Вивчити параграф 28. Тема: Узагальнення та систематизація знань про оксиди, основи, кислоти. Письмова робота по темі. 1 варіант - виконують учні, прізвище яких розпочинається з літер А - К | Тема: Фізичні та хімічні властивості солей. Вивчити параграф 32 Виконати вправу 254 (с.180) Тема: Хімічні властивості солей. Повторити параграф. 32 Взаємодія солей з металами у водному розчині http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-4-vzamodya-metalv-z-solyami-y-vodnomy-rozchin Взаємодія солей із лугами у водному розчині http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-5-vzamodya-soleyi-z-lygami-y-vodnomy-rozchin Реакція обміну між солями в розчині http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-6-reakts-obmny-mzh-solyami-v-rozchin Виконати вправу 254 (с.181) |
9 клас | Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми "Хімічні реакції" перевірити себе онлайн-тестами https://naurok.com.ua/test/himichni-reakci-6377.html | Viber |
16-20.03 | 30.03-03.04 | 06-10.04 | ||
6 клас | Тема: Хвощі, плауни Опрацювати параграф 43 Виконати завдання с. 164 (дати характеристику за планом хвоща польового) Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-plauni-ta-hvoschi-6-klas-18218.html Виконати тестові завдання для самоперевірки https://naurok.com.ua/test/plauni-hvoschi-paporoti-3532.html Тема: Голонасінні. | Тема: Покритонасінні | Тема: Практична робота № 4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах Тема: Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин.Рослинні угруповання | Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини Д/з: Написати реферат, використовуючи матеріал підручника та додаткові джерела інформації, на одну з тем: Тема: Узагальнення вивченого з теми Різноманітність рослин Перейдіть за посиланням вкажіть прізвище та ім'я. Виконайте тест. |
7 клас | Тема: Поведінка тварин, методи її вивчення Тема: Вроджена і набута поведінка | Виконати тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/12XbcAT7YDLmStbSiwFqK7Qa68WaFdtbkMaLzvCYSx5U/edit?usp=drive_web | Тема: Форми поведінки тварин: соціальна поведінка Вивчити параграф. Тема: Практична робота №7 Визначення форм поведінки тварин (за відеоматеріалом) Виконати практичну роботу письмово у робочому зошиті. | |
Тема: Зорова сенсорна система. Око Повторити параграф 41 Тема: Сприйняття світла, кольору, простору Повторити параграф 42 | Тема: Гігієна зору Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху. | Тема: Сенсорні системи смаку, нюхуВивчити параграф 46 | Тема: Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи. Переглянути відеопояснення теми https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2s6yopeyG8YScfX5T6R1OyUGiEKDS0aAH_jzr4zQzEAODH1G-U_gzru6Y Тема: Безумовні рефлекси. Інстинкти. Умовні рефлекси. Вивчити параграф 47, 48. |