Хімія
16-20.0330.03-03.0406.04-10.0413.04-17.04
7 класТема: Колообіг Оксигену в природі.
Озон. Проблема чистого повітря.
Застосування та біологічна роль кисню
Опрацювати параграф 24
Виконати вправи 179,180(повідомлення в зошиті)
Переглянути презентацію
https://drive.google.com/file/d/14miDUZWXVU_oESod-Aum9F_tmhEX1hdA/view
Виконати тестові завдання для самоперевірки
https://drive.google.com/file/d/1CCUZoIuX09B1
fe9y9XqGxPpeE2opo4Pn/view

Тема: Вода, склад молекули, поширення у природі, фізичні властивості. Вода як розчинник.
Вивчити параграф 25. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-voda-sklad-molekuli-fizichni-vlastivosti-vodi-poshirennya-u-prirodi-107611.html виконати завдання у ній (слайд 13,35,36)
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=02wEu8dgnwE
Виконати вправи 183, 187 після параграфу
Тема: Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина
Вивчити параграф 26. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UkeWq0fdpF4 виконати завдання у ньому (слайди закріплення вивченого матеріалу)
Виконати вправи 189, 190, 191 після параграфу

Тема: Кількісний склад розчину.Масова частка розчиненої речовини

Опрацювати параграф 27
переглянути презентацю за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=r0xxl4xyFvQ виписати в зошит формули, та приклад задачі.
Виконати вправи №196, 197

Тема: Виготовлення розчину

Повторити параграф 27
Подивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrM
Виконати вправи №198, 200 (високий рівень)

Самоперевірка тестуванням https://naurok.com.ua/test/kilkisniy-sklad-rozchinu-masova-chastka-rozchineno-rechovini-159116.html

Тема: Практична робота № 5 Тема: Виготовлення водних розчинів із заданими частками розчиненої речовини

Виконати практичну роботу за посиланням https://drive.google.com/open?id=1J1n2-7IWVEWnGNbhoMddU3egZOQt8Y7G виконуємо на подвійному листочку, який вкладаємо в зошит і по приходу до школи буде здано і оцінено

Перевірити себе тестуванням код доступу 987209 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

8 класТема: Фізичні та хімічні властивості основ.
Заходи безпеки під час роботи з лугами.

Опрацювати параграф 29
Виконати вправи 223,226
Переглянути презентацію, виконати завдання в ній
https://drive.google.com/file/d/1b6f78L41qi4bu62UhmKiB
_XbW4F2C8-a/view
Перевірити себе
https://naurok.com.ua/test/start/26524

Тема: Хімічні властивості амфотерних оксидів та гідроксидів.
Вивчити параграф 311. Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/file/d/1P1EyoCCogD079L8fyfgySG6kOtXTDWV0/view
виконати завдання у ній (слайд 11,12,13)
Виконати вправи 246,251 після параграфу
Тема: Способи добування амфотерних гідроксидів. Вивчити с 191 (останній ліхтарик).
Виконати вправи 278 після параграфу

Тема: Розв'язування розрахункових задач за хімічними рівняннями

Вивчити параграф 28.
Опрацювати презентацію по темі за посиланням https://drive.google.com/open?id=1ZUfAQuFtoSvsXc4BMjWSdAgfyBV_OnG7 виписати в зошит алгоритм розв'язування задач (слайд 5) Виконати письмово вправи 216, 217, 219 (ст. 152 у підручнику)
Розв'язати задачі 3,4 за зразком, наведеним у презентації та підручнику. https://drive.google.com/open?id=1SYIac7SQmKd_A3_tIwJqOtY0VZMyE8A6(фото робіт чекаю у Googl Класі, хто не зареєстрований у Viber )


Тема: Узагальнення та систематизація знань про оксиди, основи, кислоти.

Письмова робота по темі.
Повторити параграфи 23-31.
Виконати письмово на окремих аркушах завдання відповідного варіанту за посиланням https://drive.google.com/open?id=1HeK7vN31dyH3s9l2GhiXiOZhp0MAcB_j

1 варіант - виконують учні, прізвище яких розпочинається з літер А - К
2 варіант - виконують учні, прізвище яких розпочинається з літер Л - Н
3 варіант - виконують учні, прізвище яких розпочинається з літер О - Т
4 варіант - виконують учні, прізвище яких розпочинається з літер У- Я.

(фото робіт чекаю у Googl Класі, хто не зареєстрований у Viber )

Тема: Фізичні та хімічні властивості солей.

Вивчити параграф 32
Опрацювати презентацію по темі за посиланням https://drive.google.com/open?id=18o2ahmbPa8PxYFf5erGe1GDRylfW_Phc
Переглянути відео дослідів https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi-1

Виконати вправу 254 (с.180)
Перевірити себе тестуванням за посиланням join.naurok.ua , вводите прізвище та ім’я, код класу 480296

Тема: Хімічні властивості солей.

Повторити параграф. 32
Переглянути відео лабораторних дослідів

Взаємодія солей з металами у водному розчині http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-4-vzamodya-metalv-z-solyami-y-vodnomy-rozchin

Взаємодія солей із лугами у водному розчині http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-5-vzamodya-soleyi-z-lygami-y-vodnomy-rozchin

Реакція обміну між солями в розчині http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-8-klas/14050-laboratorn-dosldi/laboratorniyi-dosld-6-reakts-obmny-mzh-solyami-v-rozchin

Виконати вправу 254 (с.181)

9 класТема: Узагальнення і систематизація знань з теми "Хімічні реакції"
перевірити себе онлайн-тестами
https://naurok.com.ua/test/himichni-reakci-6377.html
Viber
Біологія
16-20.0330.03-03.0406-10.04
6 класТема: Хвощі, плауни
Опрацювати параграф 43
Виконати завдання с. 164 (дати характеристику за планом хвоща польового)
Переглянути презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-plauni-ta-hvoschi-6-klas-18218.html
Виконати тестові завдання для самоперевірки https://naurok.com.ua/test/plauni-hvoschi-paporoti-3532.html

Тема: Голонасінні.
Опрацювати параграф 44
Відповісти на запитання після параграфу
Переглянути відео презентацію https://www.youtube.com/watch?v=N4JFQwo-uL4

Тема: Покритонасінні
Вивчити параграф 45
Переглянути відео презентацію ( https://drive.google.com/drive/folders/1JUBhLQAUoiD2Gls9_CGBpMEC0Lcw7m9H ) або https://classroom.google.com/w/NTM0NzMwMjk3MDla/t/allТема: Практична робота Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин
Виконати практичну робота (на подвійному листочку) зі с. 171, написати висновок до неї або роздрукувати і заповнити за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1JUBhLQAUoiD2Gls9_CGBpMEC0Lcw7m9H

Тема: Практична робота № 4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах
Переглянути завдання практичної роботи №4 за посиланням https://drive.google.com/open?id=1Uch37GtL_LZDEpiDWoC7N4jkVbffg-7s_Д/з: Виконати практичну роботу у робочому зошиті (фото у Viber) або редагуємо за посиланням і відправляємо назад в Googl Класі


Тема: Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин.Рослинні угруповання
Переглянути презентацію "Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин" за посиланням https://drive.google.com/open?id=1sjt2VjXft9oNbpxXdvCtSJjuttCQUz3g
Переглянути презентацію "Рослинні угруповання" за посиланням https://drive.google.com/open?id=1RhsRM9MzrO7SzTsDrIMMlSFaEAhyZFQ9Д/з: Переглянути презентації, опрацювати матеріал підручника. Підготувати повідомлення на одну з тем:"Рослини мого підвіконня""Кімнатні рослини - лікарі","Отуйні та небезпечні кімнатні рослини"Завдання виконати в робочому зошиті.

Тема: Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини

Д/з: Написати реферат, використовуючи матеріал підручника та додаткові джерела інформації, на одну з тем:
"Червона книга України"
"Значення рослин для існування життя на планеті Земля"
"Значення рослин для зміцнення здоров'я"
"Раціональне використання людиною рослинних угруповань"
Реферат виконати на листках формату А4.

Тема: Узагальнення вивченого з теми Різноманітність рослин

Перейдіть за посиланням вкажіть прізвище та ім'я. Виконайте тест.
Код доступу 305213 використайте цей код,відкривши посилання join.naurok.ua

7 клас

Тема: Поведінка тварин, методи її вивчення
Вивчити параграф 43
Опрацювати презентаціюhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-povedinka-tvarin-ta-metodi-vivchennya-13154.html

Тема: Вроджена і набута поведінка
Повторити параграф 43
Вивчити параграф 44
Опрацювати презентацію (виконати завдання в ній) https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-vrodzhena-ta-nabuta-povedinka-tvarin-13157.html

Виконати тести за посиланням https://docs.google.com/forms/d/12XbcAT7YDLmStbSiwFqK7Qa68WaFdtbkMaLzvCYSx5U/edit?usp=drive_web
Тема:Способи орієнтації тварин. Хомінг. Міграція тварин
Вивчити параграф 45
Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1eTOvpRsHYchVVdaKLt5TCmRnHG8LSwmY скласти біологічний словник термінів
Переглянути відео за посиланням: міграція крабів міграція метеликів міграція лосося

Тема: Форми поведінки тварин: соціальна поведінка

Вивчити параграф.
Переглянути презентацію, заповнити в зошиті таблиці (слайд 18,19

Тема: Практична робота №7 Визначення форм поведінки тварин (за відеоматеріалом)

Виконати практичну роботу письмово у робочому зошиті.
Записуємо тему, формулюємо мету , замальовуємо і заповнюємо таблицю, користуючись відеоуроком https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M формулюємо висновки

Тема: Зорова сенсорна система. Око

Повторити параграф 41
Вивчити параграф 42
Опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=OlMPTsA5rKk
Заповнити таблицю «Оболонки ока, їх функції»

Тема: Сприйняття світла, кольору, простору

Повторити параграф 42
Вивчити параграф 43
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=R7hwiqtLLEw
Творче завдання: «Чому учасникам арктичної експедиції або альпіністам, які піднімаються високо в гори, рекомендують носити темні окуляри?»

Тема: Гігієна зору
Повторити параграфи 42,43
Переглянути відео за посиланням http://ophthalmolog.kiev.ua/news/gigiena-zoru-vlitku-video
Скласти пам'ятку “Профілактика та гігієна зору” (хлопці)
Виконати тестові завдання в Googi Класі або за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfa3HZWwpvl1wT8wFsljVQo3n7e7eBMHVMZPY_q9danADXbbA/viewform (зробити скрін з результатом)

Тема: Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна слуху.
Опрацювати параграф 44
Скласти таблицю “Будова і функції органу слуху” зразок є за посиланням
https://docs.google.com/document/d/1rHoXsfHHjU2hJLmWHxo86DDRq5iAsOMzumcReFKvzSM/edit Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0
Скласти пам'ятку “Профілактика і гігієна слуху” (дівчата)

Тема: Сенсорні системи смаку, нюху

Вивчити параграф 46
Переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/open?id=1GXibMeiXrVpj2hGZTh29_NSjDfHVVCoO , виконати завдання слайду 15, законспектувати в робочому зошиті інформацію зі слайдів 6,7, 11-14. Повторити параграфи 41-45.

Перевірити себе тестуванням https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-sensorni-sistemi-137684.html (скрін результатів тестів чекаю у Googl Класі, хто не зареєстрований у Viber )

Тема: Сенсорні системи рівноваги, дотику, температури, болю.

Вивчити параграф 45 переглянути презентацію за посиланням https://drive.google.com/open?id=1OFMxJVHKict8GYAtxXROd9W3ULV4GrRW

Тема: Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи.

Переглянути відеопояснення теми https://www.youtube.com/watch?v=WCVxkIVQUC4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2s6yopeyG8YScfX5T6R1OyUGiEKDS0aAH_jzr4zQzEAODH1G-U_gzru6Y
Типи темпераментів героїв мультфільмів https://www.youtube.com/watch?v=M0YAyo62gKY
Опрацювати презентацію (законспектувати інформацію зі слайда 16, визначити свій тип темпераменту - слайд 23,24) https://drive.google.com/open?id=1Qnitm2149OY3yflMxsKnDqQB4Y3RBt8J
Вивчити параграф 47, 51.


Тема: Безумовні рефлекси. Інстинкти. Умовні рефлекси.

Вивчити параграф 47, 48.
Переглянути відеопояснення теми https://www.youtube.com/watch?v=NnfMpxnmNHA
Опрацювати презентацію по темі (законспектувати таблицю зі слайду 23, виконати письмово у зошиті вправу зі слайду 24) https://drive.google.com/open?id=15hH6IPHVKGswtoYOceFyt6IN5mg5UsZk
Перевірити себе тестуванням Код доступу 691303, використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Кiлькiсть переглядiв: 214

Коментарi