16.03- 20.03 | 30.03-03.04 | 06.04-10.04 | ||
5 клас | Тема.М.І.Цвєтаєва. «Книга в червоній палітурці». 1. Прочитати біографію поетеси у підручнику( стор.220-222). 2. Виразно читати поезію «Книжки в обкладинках червоних». 3. Опрацювати запитання і завдання до прочитаного твору(стор.224). | Тема. Контрольна робота. «Сила творчої уяви». Льюїс Керрол. М.Цвєтаєва. 1. Письмова поширена відповідь на запитання: - Якою я уявляю Алісу із Країни Див? - Які дитячі захоплення М.Цвєтаєва зобразила у поезії? (на вибір) | Тема. Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». 1. Ознайомитись із біографією письменника, стор.244-245. 2. Прочитати історію маленького хлопчика Чарлі Бакета (стор.245-246). 3. Подивитися фільм «Чарлі і шоколадна фабрика». | |
6 клас | Тема. ПЧ. Д.Дефо. « Життя і незвичайні пригоди Робінзона Крузо». 1. Прочитати уривки із твору. 2. Переглянути фільм. 3. Переказувати ключові епізоди із твору. | Тема. Контрольна робота. «Поетичне бачення світу». 1. Виконати завдання у підручнику (стор.205-206). Перший і другий рівень-6 балів Перший, другий, третій рівні-9 балів Перший, другий, четвертий рівень + творча робота на одну із тем ( стор. 205). | Тема. Рей Дуглас Бредбері «Усмішка». 1. Ознайомитись із біографією автора (стор.208-210). 2. Прочитати оповідання , стор.211-215, переказувати зміст прочитаного. 3. Відповідати на запитання до твору на стор.215. 4. Письмово виконати завдання 8 (стор.215). | |
7 клас | Тема. Новела як літературний жанр. О.Генрі- майстер новели. Моральні цінності у новелах « Дари волхвів», « Останній листок». 1. Пригадати визначення новели, її характерні ознаки. 2. Прочитати новели у підручнику. 3. Переказувати зміст новел, висловлювати власне ставлення до героїв твору. 4. Опрацювати завдання і запитання до новел у підручнику. | Тема. Герберт Уеллс. «Чарівна крамниця». 1. Ознайомитись із біографією автора у підручнику. 2. Прочитати новелу, переказувати зміст прочитаного. 3. Відповідати на запитання до твору у підручнику. 4. Довести, що за жанром цей твір є новелою (письмово). | Тема. Рюноске Акутагава. «Павутинка». 1. Ознайомитись із біографією автора новели. 2. Прочитати новелу «Павутинка», переказувати цікаві епізоди. 3. Відповідати на запитання до твору. | |
8 клас | Тема. О.Мольєр «Міщанин- шляхтич». Тематика і проблематика комедії. Основні образи твору. 1. Пригадати визначення комедії, її характерні ознаки. 2. Знайти ознаки комедії у творі «Міщанин-шляхтич». 3. Визначити тему і проблеми у комедії, характеризувати персонажів комедії. 4. Опрацювати запитання і завдання до твору у підручнику ( стор.268-270). | Тема. Контрольний твір за комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич». 1. Написати твір на одну із запропонованих тем: - « Сміючись, він правду говорив» - « Гостре вістря мольєрівської сатири» - « Чи застаріла комедія Мольєра?» - « Хто з героїв комедії і чому викликає вашу симпатію?». | Тема. Антуан де Сент-Екзюпері « Маленький принц». 1. Ознайомитись із біографією автора у підручнику, стор.271-273. 2. Прочитати уривки із казки-притчі (стор.273-284). 3. Відповідати на запитання до твору. 4. Письмово виконати завдання 27, стор.285. |