закінчила Тернопільський державний педагогічний інститут ім.Я. Галана (1994 рік), має вищу кваліфікаційну категорію. Працює вчителем української мови та літератури
Вона досвідчений вчитель, добре володіє сучасними методиками викладання предмету. Працюючи над методичної проблемою «Шляхи підвищення ефективності на уроках української мови та літератури», під час проведення уроків підбирає цікаві форми і методи роботи з учнями, враховує індивідуальні особливості дітей. Володіючи технологіями, формами і методами інноваційного навчання, використовує особистий досвід і мотиви вихованців для того, щоб стати зацікавленим і компетентним консультантом, помічником, співтворцем мети їх діяльності.
Уроки проводить на високому методичному рівні, широко використовує творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів. Її школярі є призерами районних олімпіад та конкурсів. Велику увагу Ганна Іванівна приділяє роботі з обдарованими дітьми, поезії яких друкуються на сторінках районної газети. Вчитель постійно працює над позитивною динамікою знань учнів, прагне зацікавити і захопити дітей, підвищити їх активність, розвиває ініціативу, створюючи ситуацію успіху. Вчитель багато уваги приділяє формуванню всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвитку в учнів національної свідомості, активної життєвої позиції. Розміщує свої доробки на методичному порталі, створила власний інтернет-блог.
Веде активну позакласну роботу з предмета, виховує в учнів уміння та навички культури праці. Навчає учнів розуміти і любити рідне слово, творчу спадщину письменників-земляків.
закінчила Тернопільський педагогічний національний університет ім. В. Гнатюка (2000 рік), має вищу кваліфікаційну категорію. Працює вчителем української мови та літератури, а також зарубіжної літератури, з 1999 року.
Молодий і перспективний учитель, завзяття в роботі передалося від старших колег-наставників. Світлана Володимирівна володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно використовує їх та поширює у професійному середовищі, вміє продумувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроку.
Працюючи над проблемою «Інноваційні методи навчання на уроках світової літератури», під час їх проведення уміло застосовує інформаційно-комунікаційні технології, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроків. Уроки проводить цікаво і захоплююче з використанням інтерактивних методик.
Її учні є активними учасниками конкурсів та олімпіад. Широко впроваджує в практику роботи уроки та заходи, де розвивається творча особистість. Користуючись сучасними технологіями, надає можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Кожна дитина талановита, талановита по-своєму - така її позиція.