Вчителі початкових класів

Антонюк Леся Ярославівна

/Files/images/Л.Яр.ва.jpgзакінчила Тернопільський державний педагогічний інститут ім. Я. Галана в 1990 році, має вищу кваліфікаційну категорію, звання " Учитель - методист". Працює вчителем початкових класів з 1982 року.

Виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості. Працює над науково-методичною проблемою «Використання ігрових ситуацій на уроках і в позаурочний час. Нестандартні уроки", що дає можливість постійно впроваджувати в практику роботи методи та прийоми розвиваючого навчання. неодноразово була переможцем шкільного конкурсу "Вчитель року". У роботі часто використовує ІКТ, має свій власний інтернет-блог, цікаві матеріали з досвіду роботи друкує на методичному порталі, є автором методичних посібників:

- "Я беру твою руку, дитино маленька", "Гру покличу на урок", "Збірничок-ігровичок".

Маючи певний педагогічний досвід, переконалася, що найголовнішим, що забезпечує успіх у вчительській роботі, є велика любов до дітей, постійна турбота про їх розумовий, фізичний, естетичний розвиток і вихованість. Намагається дібрати такі форми і методи подачі та засвоєння матеріалу, які викликали б у дітей інтерес до навчання. Готуючись до уроків, продумує, які проблемні ситуації створити, які ігри використати, тому що саме вони сприяють вихованню кмітливості і самостійності.


Пархом'юк Людмила Петрівна

/Files/images/Люда Петрівна 1..JPGзакінчила Тернопільський державний педагогічний інститут ім. Я. Галана (1986 рік), має вищу кваліфікаційну категорію та звання "Старший вчитель"

Досвідчений педагог. Працюючи над науково-методичною проблемою «Розвиток пізнавальної активності молодших школярів", вчителька виробляєв учнів навички самостійної роботи, на кожному уроці розвиває креативне мислення, вміє досягти локальної мети в межах конкретної теми. Вивчаючи типологічні та індивідуальні особливості дітей, сприяє становленню їх як особистостей. Неодноразово була переможцем шкільного конкурсу "Вчитель року", брала участь і у районному конкурсі. У роботі часто використовує ІКТ, має свій власний інтернет-блог, цікаві матеріали з досвіду роботи друкує на методичному порталі.

Її творче кредо - постійно шукати і творити, рухатися вперед в ногу з життям. Пріоритетом у своїй роботі вважає виховання доброти, милосердя, чуйного ставлення до оточуючих, любові до рідного краю, мови, природи, поваги до людей. Вся її вдало проведена робота із дітьми завжди потребує значних зусиль і плідної співпраці учителя та учня. Тому постійно працює над удосконаленням педагогічної майстерності, вивченням і впровадженням у практику роботи новітніх технологій навчання.



Сафанюк Зоряна Володимирівна

/Files/images/Зоряна Волод..jpgзакінчила Тернопільський педагогічний університет. Вчителем початкових класів працює з 2014 року

Вчитель має відповідну науково-теоретичну підготовку, володіє методикою початкового навчання. Велику увагу приділяє розвивальному навчанню, розвитку логічного мислення та творчих здібностей своїх учнів. Під час проведення уроків використовує цікаві методи і форми роботи, враховує індивідуальні особливості дітей, працює над позитивною динамікою знань. Стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів, активно використовує інноваційні форми і методи в урочній та позаурочній роботі з метою підвищення зацікавленості учнів до навчання.


Медвідь Вікторія Романівна

/Files/images/vikladach/44539085_336393166942772_5144167439491137536_o.jpgзакінчила Кременецьку гуманітарно-педагогічну академію ім. Т. Шевченка. Вчителем початкових класів працює з 2019 року

Вікторія Романівна- творчий вчитель, який добре володіє інноваційними освітніми методами й технологіями, активно їх використовує у своїй роботі. Особливо ефективно застосовує технології творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці

Віддає перевагу інтерактивним методам навчання, які створюють атмосферу творчої невимушеності й допомагають кожній дитині вивчити свої можливості. Завдяки ефективному використанню цих методів, учитель досягає засвоєння на уроці учнями необхідних знань, відповідно до вимог Державного стандарту початкової освіти. Застосовує різні засоби активізації розумової діяльності учнів, залучає їх до пошукової роботи. Її уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. На уроці створює ігрову атмосферу, що розвиває пізнавальний інтерес і активність учнів, знімає втому, дозволяє втримати увагу

Кiлькiсть переглядiв: 407

Коментарi

  • Ірина

    2017-04-12 12:13:38

    Пархом'юк Людмила Петрівна, це найкращий вчитель. Людмила Петрівна була моїм першим вчителем у цій школі і заклала найкращі знання. Побільше таких вчителів, досвідчених, а саме головне з дуже хорошими людськими якостями. Респект.......