Вихователі дитячого садочку

Сокосюк Валентина Григорівна

/Files/images/Валя Г..jpgзакінчила Кременецьке педагогічне училище (1988 рік), спеціаліст. Має звання "Старший вихователь".

Працює вихователем дошкільного закладу працює з 1988 року.Ініціативна, творча. В своїй роботі використовує кращий педагогічний досвід. Працюючи над науково-методичною проблемою «Роль гри в розвитку дитини», реалізовує диференційований підхід до виховання, враховує при цьому індивідуальні особливості малюків.

Свої завдання реалізує у тісній співпраці зі сім'єю: активно залучає батьків до освітнього процесу, консультує їх з питань виховання дітей.

Свій педагогічний досвід узагальнила, систематизувала у брошурі "Розвиток пізнавальних здібностей у дошкільників за допомогою дидактичних ігор".

Сприяє розвитку здібностей, талантів дітей: проводить цікаві заняття у формі гри, заочні подорожі, розширюючи при цьому коло уявлень дітей про культуру поведінки, народні традиції. Багато проводить позакласних заходів за участю батьків та учнів старшої школи.

Постійно використовує в роботі ілюстративно - демонстраційний та дидактичний матеріали. Вона вважає, що основа для формування майбутньої особистості закладається саме в дитячому садочку і тому успішно створює умови для фізичного, розумового та духовного розвитку малюків.


Карпенко Ліля Анатоліївна

/Files/images/Ліля.JPGзакінчила Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка в 2004 році. Спеціальність за дипломом - "Дошкільне виховання". Має кваліфікаційну категорію - "Спеціаліст І категорії".

Маючи освітньо-кваліфікаційний рівень "Вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог в закладах освіти", вона працює вихователем у Биковецькому НВК з 2012 року та одночасно є практичним психологом школи.

Ліля Анатоліївна - ініціативний, творчий педагог. Працює над проблемою "Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами образотворчої діяльності". Навчаючи зображувальної діяльності, сприяє формуванню таких розумових операцій як аналіз, синтез, порівняння, узагальнення. У процесі спостережень вчить дітей виділяти форму предметів, їхніх частин... Вчить порівнювати предмети, явища...

Свої завдання реалізує у тісній співпраці зі сім'єю: активно залучає батьків до освітнього процесу. консультує з питань психолого-педагогічної підготовки до виховання дітей.

У навчально-виховному процесі систематично використовує інтерактивні форми роботи: сприяє розвитку здібностей. талантів дітей, проводячи цікаві заняття у формі гри, заочних подорожей, розширюючи при цьому коло уявлень діток про культуру поведінки, народні традиції.


Акулова Людмила Григорівна


закінчила Кременецький педагогічний коледж в 1998 році. Спеціальність за дипломом - " Ви/Files/images/Людмила Григорівна.jpgхователь в дошкільних закладах". Має кваліфікаційну категорію - "Спеціаліст

Акулова Л.Г. добре володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу у групі, має достатню науково-теоретичну та методичну підготовку. Старанно готується до занять, використовує методичну літературу, продумує їх структуру та форми проведення

Планує і проводить з учнями корекційно - розвивальну роботу на основі вивчення їх індивідуальних особливостей. Використовує дидактичні навчальні ігри для розвитку творчої уяви, пізнавальної активності та здібностей вихованців. Знання індивідуально-психологічних особливостей дітей дає можливість доречно застосовувати цілу низку психологічних прийомів та механізмів створення ситуації успіху. Працюючи над науково-методичною проблемою «Фізичне виховання як компонент всебічного розвитку дитини», проводить заходи спрямовані на збереження та зміцнення здоров’я учнів, на їх психічний та фізичний розвиток, набуття навичок здорового способу життя. Сприяє активному відпочинку дітей. З цією метою багато уваги приділяє фізичному вихованню учнів. Проводить різноманітні за змістом спортивні години використовуючи різні види фізичних вправ

Кiлькiсть переглядiв: 296

Коментарi