• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Робота з обдарованими дітьми

Обдарованість - це працелюбство...

В кожній людині є сонце. Тільки дайте йому світити. (Сократ)

Виховати творчу дитину може тільки творчий учитель.

/Files/images/DSCF1704.jpg/Files/images/DSCF8495.jpgНа думку М. Карне, вчителі, які працюють з обдарованими дітьми, мають бути чутливими й доброзичливими, мати високий рівень інтелектуального розвитку, динамічний характер, почуття гумору, бути особистісно-зрілими, емоційно стабільними і мати позитивну Я-концепцію. Адже всім відомо, що зробити учня щасливим може тільки щасливий учитель. Ще хотілося б привести слова К.Д.Ушинського "Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, що треба запалити".

Відомо, що талановитих багато, та не кожному щастить розкрити свій талант, розвинути і реалізувати його.

Обдаровані діти – дар від Бога для цілого народу, а інколи і всього людства. Можна вважати, що дитині пощастило в житті, якщо її талант вчасно розкриють.

Сьогодні суспільство потребує творчих особистостей, тих, хто здатний самостійно мислити, приймати нестандартні рішення, адаптувати свої знання в різних галузях з використанням найсучасніших технологій. Впровадження ефективних методичних засобів, технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей — ось головна мета освітньої діяльності кожного вчителя.

/Files/images/DSCF8551.jpgРозбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З'явилася нагальна потреба суспільства у творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально, творчо і духовно розвинених громадянах. Кожна дитина по-своєму неповторна.

Завдання школи — підтримати учня і розвинути його здібності, підготувати ґрунт для того, щоб ці здібності було реалізовано.

Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мовлення, пам'яті, логічного мислення.

Кiлькiсть переглядiв: 187

Коментарi